vineri, 20 aprilie 2012

5 tactici pentru o promovare ......

5 tactici pentru o promovare de top cu bani putini sau deloc!

5 tactici pentru o promovare de top cu bani putini sau deloc!


Marketing-ul reprezinta solutia pentru orice fel de afacere, in incercarea de a castiga vizibilitatea, de a castiga popularitate, de a-si consolida imaginea, de a-si imbunatati reputatia, de a coopta clienti, de a-si promova serviciile sau produsele si nu numai. De aceea investim bani in strategiile de marketing care promit functionalitate de top. 
Iata 5 strategii eficiente si destinate celor care detin buget mic pentru promovarea afacerilor:1. Redactam o serie de e-book-uri si le lansam pentru a ne atrage clienti, parteneri de afaceri si asociati. Un e-book reprezinta o unealta extrem de eficienta prin care reusim sa ducem vorba mai departe. Un e-book trebuie sa ofere continut valoros pentru o anumita audienta si sa ii determine pe cititori sa vina la sursa pentru mai multe informatii.
2. Componenta video este esentiala pentru promovarea in afaceri. Dinamica consumatorilor ne spune sa investim timp si bani in componenta video. Cei care detin un buget mic pentru aceasta strategie de marketing se pot orienta catre site-urile care ne pun la dispozitie in mod gratuit, software-uri de editare, retusare si optimizare a componentelor video prin intermediul carora dorim sa ne promovam afacerile.

3. Linkuri de pe Youtube. Youtube reprezinta o locatie excelenta in care putem "sadi" semintele din care vor creste cele mai profitabile linkuri de intoarcere catre site-urile personale, catre site-urile de afaceri. Mai presus de orice, componentele video pe Youtube au mari sanse sa fie optimizate mai bine decat o postare SEO-friendly.

4. Forum-uri. Si forum-urile reprezinta medii pe care le frecventam si spre care tindem cand nu detinem un buget solid pentru promovare. Discutiile in care ne antrenam reprezinta surse din care putem coopta clienti pentru produsele si serviciile benefice pentru nevoile si dorintele lor.

5. Comunicate de presa. Comunicatele de presa reprezinta si ele unelte eficiente prin intermediul carora putem sa ne facem numele auzit, serviciile si produsele cunoscute de catre audiente largi, masificate. Conditia succesului in aceasta strategie consta in a elibera comunicate de presa redactate in stil jurnalistic si lansate doar cand avem ceva interesant si valoros de transmis.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu