miercuri, 25 aprilie 2012

O "lectie" despre cum se fac afaceri de succes

Cum fac evreii afaceri de succes 

Morris îi spune fiului său: "Vreau să te căsătoreşti cu o fată pe care o aleg eu." 

Fiul răspunde: "Îmi pare rău, dar îmi voi alege singur mireasa." 

Morris: "Bine, cum vrei, dar mă gândisem la fiica lui Bill Gates." 

Fiul: "Ok atunci, răspunsul meu este DA." 

Morris se duce apoi la Bill Gates şi-i spune: "Am găsit un soţ pentru fiica ta." 

Bill Gates: "Fiica mea este prea tânără pentru a se căsători."

Morris: "Păcat. Tânărul este vicepreşedinte la World Bank." 

Bill Gates: "Ok atunci, răspunsul meu este DA." 

În final, Morris se duce la preşedintele World Bank şi-i spune: "Cunosc un tânăr pe care-l recomand ca vicepreşedinte al băncii." 

Preşedintele: "Dar sunt deja mai mulţi vicepreşedinţi decât este necesar."

Morris: "Da, dar acest tânăr este ginerele lui Bill Gates." 

Preşedintele: "Ok atunci, răspunsul meu este DA." 

Astfel au evreii succes în afaceri.

Ce ziceti?Se poate pune in practica?Se poate aplica si la noi?Astept comentariile.

2 comentarii:

  1. Bun banc! Poate mai are o varianta:
    Un tanar se duce sa ceara in casatorie fica unui om bogat.
    Acesta il intreaba ce avere are la care tanarul raspunde ca nu prea are asa ceva, ca este un boem.
    - Atunci cum indraznesti sa ceri mana fetei mele?
    - Pai tocmai de aceea! raspunse tanarul.

    RăspundețiȘtergere